پاورپوینت نظام مدیریت پاسخ گویی به شکایات و گزارش های مردمی ( نظارت همگانی )

پاورپوینت نظام مدیریت پاسخ گویی به شکایات و گزارش های مردمی ( نظارت همگانی )

پاورپوینت نظام مدیریت پاسخ گویی به شکایات و گزارش های مردمی ( نظارت همگانی )

دانلود پاورپوینت نظام مدیریت پاسخ گویی به شکایات و گزارش های مردمی ( نظارت همگانی ) جهت رشته علوم سیاسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 1480/944 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت نظام مدیریت پاسخ گویی به شکایات و گزارش های مردمی ( نظارت همگانی ) جهت رشته علوم سیاسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

نقش های متقابل مردم و حاکمیت : در بيشتر حكومت‌هاي دنيا در طول تاريخ، رابطه بين زمامدار و مردم رابطه‌اي يك‌سويه بوده است يعني رابطه حاكم و محكوم، مالك و مملوك، فرمانده و فرمانبر، آقا و برده، خدا و بنده. اما امير مؤمنان چنين روابطي را در بيانات و سلوك عملي خويش ملغي اعلام فرموده و خطاب به كارگزار خويش مي‌فرمايند: "ليس لك ان تفتات في رعيه”. "اين حق براي تو نيست كه در ميان مردمان به استبداد عمل كني."

 

 

 

و در اين ميان، حقوق متقابل زمامداران و مردمان را مهمترين بخش حقوق در هر جامعه‌اي معرفي فرموده‌اند كه در صورت اداي اين حقوق متقابل، حكومت به درستي سامان مي‌يابد و الفت و عزت و عافيت همه‌جانبه فراهم مي‌شود. در بحث حقوق متقابل مردم و حاکمیت از منظراندیشه سیاسی اسلام سه نقش ایجادی ، ابقایی و اصلاحی از تکایف مردم وحقوق حاکمیت می باشد که برای ایفای این نقشها حاکمیت باید بستر و زمینه ایفای این نقشها توسط مردم را فراهم نماید.

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
تعاریف
مبانی ارزشی
مبانی نظری
مبانی قانونی
جایگاه مرکز رسیدگی به شکایات مردمی در نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات و ایده های مردمی 
اهداف و ماموریت ها
فرآیند پذیرش و بررسی پیشنهادات و ایده های مردمی
فرآیند پذیرش و بررسی پیشنهادات و ایده های مردمی به تفکیک سطوح حاکمیتی
شمای کلی نظام پیشنهادات مردمی بر بستر سامد
سازمان کار
وظایف دستگاه ها


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336