پاورپوینت عوامل موثر بر محتوا در روابط عمومی

پاورپوینت عوامل موثر بر محتوا در روابط عمومی

پاورپوینت عوامل موثر بر محتوا در روابط عمومی

دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر محتوا در روابط عمومی در 16 اسلاید با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 16
حجم 205/318 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر محتوا در روابط عمومی جهت رشته مدیریت در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

تعاریف و مفاهیم

 محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.

کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر.

 

 

جمع بندی

•محتوا به کلیه پیامهایی گفته می شود که در چارچوب استراتژی سازمان رد و بدل می شود.
•محتوا متنوع و کارکرد متفاوت دارد: نظارت، انتقال، همبستگی، درک عمومی، اطلاع رسانی، اقناع  و تفریح .
•محتوای پیامهای روابط عمومی در دو سطح از نه عامل کلان و نزدیک به 100 عامل خرد تأثیر می پذیرد.
•محتوا تابعی از ایدئولوژی، شرایط بیرونی و درونی سازمان، روال جاری، رسانه ها، مخاطبان، استراتژی، مناسبات  و ارتباط گران است.
•شناخت این عوامل می تواند کمیت و کیفیت محتوا را افزایش دهد.
•عامل های نفوذ بر محتوا از ضرایب تأثیر گذاری متفاوت برخوردارند که به روش تحلیل عاملی قابل بررسی می باشند.

 

 

 

عنوان :

تعاریف و مفاهیم

عامل های نفوذ بر محتوا

ایدئولوژی

سیستم معنایی از ارزشها، باورها، نگرشها و نگاه به جهان پیرامون
برون سازمانی

رسانه ها

مخاطبان

درون سازمانی

اهداف، ستراتژی و تاکتیک

مناسبات

روال جاری

ارتباط گران

جمع بندی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336