دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد تبلیغات و روش های اثر بخشی آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد تبلیغات و روش های اثر بخشی آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد تبلیغات و روش های اثر بخشی آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره تبلیغات و روش های اثر بخشی آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 43
حجم 123/993 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره تبلیغات و روش های اثر بخشی آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

     بازاریابی، دستیابی به اهداف شركت از طریق ارضا و تامین نیازهای مشتریان است به گونه ای كه، این كار بهتر از رقبا انجام شود(جوبر ، 1997). بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تامین مفاهیم قیمت گذاری، ارتقاء فروش و توزیع ایده ها، محصولات و خدمات برای ایجاد تغییراتی است كه به ارضا نیازهای افراد و اهداف سازمان منجر شود(سولیمن و همکاران ، 1997). روستا و دیگران(1390) بازاریابی را در تعاریف زیر بیان می نمایند: 1) گروهی از فعالیت های تجاری وابسته به فرایندهای اقتصادی و پدیده های بازرگانی 2)فرایند مبادله یا انتقال مالكیت محصولات 3)فرایند تبدیل عرضه به تقاضا. 

 

 

 

فهرست مطالب

تبلیغات

2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات

2-3-2- تبلیغات و بازاریابی

2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار

2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری

2-3-6- تبلیغ اینترنتی

2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی

2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری

2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش

2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات

2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات

2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات

2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری

2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336