تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است

مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 0/642 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf

توضیحات کامل

دانلود مقاله مدیریت

تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی بانک ملی ایران

 
 
 
 
چکیده
پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است. نوع تحقیق کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران به تعداد 5480 نفر بوده است، که تعداد 336 نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده اند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است.
 
 تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که متغیرهای تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، اکتساب دانش، انتشار دانش و مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارا می باشد. همچنین متغیرهای تجارب مدیریت ارتباط با مشتری و متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارای تاثیر معناداری می باشند.
 
 
 
 
کلیدواژه ها
بانک
مدیریت دانش
عوامل سازمانی
مدیریت ارتباط با مشتری
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336