مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری

مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری

مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری

در این مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری مورد بررسی قرار گرفته شده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات 29
حجم 0/161 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود مقاله ترجمه شده رشته روانشناسی و علوم تربیتی

احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری

 

چکیده:
اجتماعی شدن کودکان به نظر می رسد که در حال شکل گرفتن در یک محیطی اجتماعی فرهنگی که الگوهای خانوادگی ارتباط یک نقش محوری را ایفا می کنند جامعه و مفهوم- جهت یابی دو روش ارتباط پدر و مادری غالب هستند که محفل است بر تاثیر دریافت شده ای که کودکان معتقدند که دارای آن هستند اثر بگذارند این تحقیق بر تاثیر دریافت شده کودکان که از الگوی ارتباطی اقتباس شده توسط والدین متحده شده تمرکز می کند. تحقیق در میان ترکیبی از والد و کودک که در یک مکان تفریحی بازدید می کنند هدایت می شود. نتایج گزارش می شوند، نتیجه گیری می شوند و نظریاتی برای تحقیق آتی ساخته می-شوند.
 
 
کلمات کلیدی:

کودکان

تاثیر

رفتار مصرف کننده

زندگی خانوادگی

ارتباطات بین اشخاص

 
 
مقدمه
از اوایل دهه 1990 کودکان بطور تصاعدی کانون فروشندگان شده اند همانطور که معلوم شد که، علاوه بر اصالتاً مصرف کننده بودنشان، تاثیر کودکان بر خرید خانواده  بطور پیوسته و یکنواخت در حال افزایش بود. گزارشتان در نوشتجات فروش به خرده فروشان  توصیه کردند که کودکان را بعنوان یک عامل موثر  کلیدی در فروش با وسایل تفریحی دوستانه با کودک، ابزارهای شوخی آمیز و رنگی و حق کارتهای اعتباری برای کودکان هدف قرار دهند، مطالعات دایر شده توسط کابل شبکه های تلویزیونی بر ایالات متحده امریکا، دریافتند که به طور متوسط43 درصد کل خرید انجام شده توسط والدین تحت تاثیر کودکان بودند (کوپر، 1999)، توانایی کودکان برای تاثیر گذاشتن بر رفتار خرید کردن والدین پیشرفتهایی را در میان صنایع گوناگون پرورده است. برای مثال، در ایالات متحده امریکا، روغن صدف، پمپ بنزینها را از طریق صادر کردن یک محصول فیلم والت دینی بضمیمه تولیدکنندگان فیلم روباه قرن بیستم ترفی داد (استنلی، 1997).
لیبک (1994) گزارش می دهد که «مادرانی که با بچه هایشان خرید می کنند متحمل صرف 30درصد هزینه بیشتر از کسانیکه تنهایی خرید می روند می شوند و پدران 70 رصد بیشتر خرج می کنند» تحقیقات ایالات متحده نشان داده اند که در مقوله های اصلی غذا و آشامیدنی ها، اسباب بازیها، و لباس و برنامه های تلویزیونی، کودکان یک تاثیر بحرانی دارند (بلچ و همکاران، 1985؛ فولکس من و همکاران،1989؛ اسوین یارد و سیم، 1978؛ وارد واک من، 1972).
 
 
 
فهرست مطالب

احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری 1

کلمات کلیدی 1
خلاصه 1
مقدمه 2
روش شناسی 9
نتایج 12
نتیجه و مفاهیم ضمنی 15
مراجع 19
ضمیمه. پرسش نامهها 23

جدول AI پرسش نامه برای کودکان، با انحراف استاندارد و متوسط 24

والد 24
متوسط 24
استاندارد 24
عامل1 24
عامل2 24

جدول 2 پرسش نامه برای والد با انحراف متوسط استاندارد و عامل بارگیری 26

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336