اصول تمرینی برای کوهنوردی

اصول تمرینی برای کوهنوردی

اصول تمرینی برای کوهنوردی

در این مقاله سعی شده است، پس از توصیف اجمالی سیستم‌های ذكر شده به انواع فاكتورهای تمرینی موثر جهت این منظور اشاره شود

مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 0/45 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته تربیت بدنی

اصول تمرینی برای کوهنوردی

 
مقدمه 
برای كوهنور شدن نیازی نیست. سوپرمن باشید. یا شجاعت خاصی داشته باشید! تنها با در نظر گرفتن یكسری اصول تمرینی ساد (پیش از شركت در برنامه و در حین اجرای آن و پس از اتمام می‌توانید سلامت خود را در نظر گرفته و از آنچه می‌كنید لذت ببرید.بدنم ما مجموعه‌ای از بافت‌ها و اندام‌های مختلف است. شركت در یك فعالیت ورزشی همچون كوهنوردی، نیازمند عملكرد درست این مجموعه است. داشتن عضلت و ماهیچه‌های توانمند لذت شركت در برنامه را دوچندان می‌كند و از آسیب‌های احتمالی مفاصل و تاندون‌ها می‌كاهد.
 
بدن من و شما برای كسب انرژی لازم جهت فعالیت ماهیچه‌ها به عنوان اجرای اصلی شركت در فعالیت ورزشی نیازمند به انرژی است كه این انرژی به راههای مختلف تأمین می‌شود.برای تقویت سیستم قلبی – عروقی، اسكلت ماهیچه‌ها و كاراییی بهتر سیستم و انرژی در جهت بهره‌وری بهتر از آن‌ها در ورزش كوهنوریدی به انجام یك‌سری تمرینات بنیادین در طول هفته و خارج از برنامه نیاز داریم. در این مقاله سعی شده است، پس از توصیف اجمالی سیستم‌های ذكر شده به انواع فاكتورهای تمرینی موثر جهت این منظور اشاره شود.
 
 
 
کلمات کلیدی:

کوهپیمایی

ورزش کوهنوردی

سیستم های انرژی زا

 
 
 
فهرست مطالب
 
پیش گفتار 1

ماهیچه ها چگونه کار می کنند 4

سیستم های انرژی 6

سیستم های مختلف تولید ATP 7

فعالیت های بدنی متفاوت و سوخت مناسب 10

چند توصیه مهم تغذیه ای در مورد کوهنوردی و سبک انرژی 12

نوع تمرین و ورزش و ساخت عضله 13

کوهنوردی و اسکلت ماهیچه ای انسان 14

انواع کشش های عضلانی جهت رشته کوهنوردی 17

راهنمای تمرینات کوهنوردی 18

منابع 22


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336